天生地梦

© 天生地梦 | Powered by LOFTER
 

AMV- 现在你是我的良药-TRAGEDY ETERNITY - 悲剧:永恒 
B站在线:https://www.bilibili.com/video/av21813092/
  
游戏王vrains 第一期完结纪念(?),这首歌挺有意思的,自-杀曲竟然能那么燃甚至有股正能量感(错)觉。至于剪辑……我已经尽力了!VR形象太豹笑,影响画面感剪起来好艰难null!唉,求他俩在现实打牌,别再当网瘾少年了!!!不然以后只能剪搞笑鬼畜视频啊……


BGM:TRAGEDY ETERNITY
歌手:MYTH & ROID


Every time I sleep here in this white room
每次当我睡在这白色的房间
Seems like I have a bad dream
似乎总会做噩梦
When I open up my eyes I can't recall
当我睁开眼睛却无法记起
But it was colorful
但它很美
Everyday at the end of the day
在每一天的最后
I feel like I'm all dried up
我都觉得筋疲力尽
I know that it's a bad dream yes I know
我知道那是噩梦 是的我知道
But I want it now
但是现在我想要

It's too late
太晚了
I've already tasted this remedy
我早已试过去治疗
Help me out where is the way to escape
帮帮我 告诉我哪里是出口
Nobody answers the question
没有人回答这个问题
Break me out free me from these chains
让我挣脱这些链条的禁锢
Nobody is here anymore
这里不会再有任何人

Caught up in the emotions
跟上这些感情
Don't give me an eternity
不要给我永恒
Even if that's all I can believe
尽管我相信这一切
让时间停住 在瞬间的影子中
I don't wanna fall into a sleep
我不想入睡
'Cause now you are my remedy
因为现在你是我的良药
Now knocking on knocking on knocking on my brain
现在敲醒我的大脑
悪夢の誘いであれ
噩梦的诱惑
代償を支払らうのが定め
是有代价的

The things that we talked about might be love
我们曾谈论的事情可能是爱
Something that you don't know
你不知道的事情
But a baby bird that fell out of the nest
但是有一只小鸟落到了巢外
Can never go back home
再也不能回家
Peaceful days
和平的日子
Killing me gently relentlessly
温柔地将我无情地杀害
Please tell me was it 'cause of something I did
请告诉我那是因为我做错了什么
Nobody answers the question
没有人回答这个问题
Was it me who made him unhappy
是我让他不开心了么
Nobody is here anymore
这里不会再有任何人

Caught up in the emotions
跟上那些感情
Don't give me an eternity
不要给我永恒
Even if that's all I can believe
尽管我相信这一切
時を刻み胸に彫る形見
用时间在心上雕刻的纪念品
I don't wanna fall into a sleep
我不想入睡
'Cause now you are my remedy
因为现在你是我的良药
Now knocking on knocking on knocking on my brain
现在敲醒我的大脑

奪われるものを今
用不平衡的天平计算
不釣り合いな天秤が計る
被夺去的东西
涙拭おうと
想拭去眼泪
伸ばした手が首へと
手伸向了脖子
そして目を覚ます朝
然后醒来的早上
壊れてしまった私と夢を
我的梦被破坏了
Now please give me an eternity
现在请给我永恒
I know that it's all that's left for me
我知道所有的一切都是留给我的
時を超えて
超越时空
永遠の向こう側で
走向永恒
I just wanna fall into a sleep
我只是想入睡
Wishing you can smile again someday
希望有一天你能再次微笑
Now knocking on knocking on knocking on the door
现在敲打门
再び時が動き
当时间再次转动
悲しみの全て潰えたなら
所有的悲伤都崩坏
瞳に鈍く宿る
蕴藏在眼眸里迟钝的光芒
その光は絶望か希望
是绝望 还是希望

Won't you give me an
你会给我一个
Give me an eternity
一个永恒么
時の渦に
每日的记忆
消えてゆく日々と記憶を
消失在时间的漩涡里

null

评论(7)
热度(127)